måndag 4 februari 2013

Mitt första inlägg

Hej på er!
Hittills har det varit Noora och Cecci som skrivit men nu tänkte även jag, Heidi, göra min nordplus-blogg-debut.

Förra veckan kändes lång och jag kände mig trött konstant men förhoppningsvis lättar det med tiden. Vi fick så mycket information de första dagarna och hade skola från 8:30-14:30 varje dag så efter det ville jag bara slänga mig på sängen och sova en timme eller två. Trots tröttheten kunde jag inte lägga mig i tid om kvällarna för ni vet dendär känslan när man vet att man borde gå och lägga sig tidigt men ändå sitter man uppe halva natten och funderar kring allt möjligt? Nordplus-projektet har precis börjat så det är förståeligt att man känner sig lite upp i varv och har därför svårt att sova de timmar man egentligen skulle behöva. Jag tycker att vi har kommit igång ganska bra med allt trots att jag och Julia inte hängt med de andra nordplussarna hela tiden eftersom vi bor på ett skilt ställe. I Luleå blir det ju dock ändring på det. Bara några veckor till så befinner vi oss där - exciting!


Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar